Privacy en klachten beleid

Privacy

HB Care respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. HB Care zal uw persoonlijke gegevens zonder uw toestemming nooit aan derden ter beschikking stellen.

HB Care gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:

* Als u een bestelling plaatst, hebben we een naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

* Indien u zich daarvoor hebt aangemeld, gebruiken wij uw e-mailadres om u via de nieuwsbrief op de hoogte te houden van de ontwikkeling van de webwinkel en van speciale aanbiedingen en acties. Indien u niet langer prijs stelt op het ontvangen van de nieuwsbrief kunt u zich daarvoor uitschrijven door een e-mail te sturen naar: service@hbcare.nl.

HB Care maakt gebruik van cookies en andere technologieën om het online gebruiksgemak voor u te vergroten en om na te gaan hoe de site gebruikt wordt. Cookies zijn kleine bestanden die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. HB Care gebruikt cookies om bezoekers te herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Hiervoor maken wij gebruik van Google Analytics (waarop het privacybeleid van Google van toepassing is). U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij HB Care.nl geen cookies ontvangt. Het kan zijn dat de website daardoor niet meer optimaal functioneert.

Heeft u suggesties, klachten of vragen over ons privacybeleid? Stuur een e-mail naar service@hbcare.nl.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

HB Care tel 0316-295357

HB Care email : service@hbcare.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.